kan man säga så?

Jag har två favorit band, kan man ha det? Eller finns det alltid ett man gillar liiiite mer än det andra? Mina fav band är Escape The Fate och Mayday Parade. De är två helt olika genrer men jag älskar båda. Jag lyssnar på dem när jag är på olika humör. Oftast lyssnar jag på Mayday Parade om jag är ledsen eller inte mår bra inombords eller bara för att jag gillar dem. När jag lyssnar på Escape The Fate så... Jag vet inte det är olika men jag får en sån skön känsla inombords när jag lyssnar på dem.
.
Jag tycker bara att det är helt fucked up att Max Green inte längre är med i bandet :(
.
Mayday Parde
Escape The Fate

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter bra det :)

2012-07-03 @ 11:30:28
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback