Morgonstund har gud i mun...

Det första jag gjorde när ajg gick upp var att ta fram alla böcker jag läser! Haha just nu läser jag 7 böcker! Det blir alltid så... När jag läser en bok så ser jag en annan bok som verkar bra och då lägger jag ner den första boken och börjar läsa den andra i stället :D Sen oftast så blir det att jag inte läser ut den ena boken haha men nu har jag bestämt mig för att läsa ut alla dessa böcker de två senaste veckorna! Jag fick nämligen en del böcker när jag fyllde år som gärna vill börja på ^^
Ska ladda ner mitt photoshop när jag kommer hem :D Då kommer det bli mer såna här bilder men mer fixade såklart ;) (tog de här i morse)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback